תעבורה ותאונות דרכים

עורך דין תעבורה

עבירות תעבורה נחשבות ל"מעשים פליליים", אבל בכל זאת אלה עבירות פחות חמורות ולכן הרישום שלהן נעשה באופן נפרד מרישום פלילי רגיל.

בנוסף, הדיון בעבירות התעבורה נעשה בבית משפט מיוחד – בית המשפט לתעבורה.

כמעט כל העבירות מוכחות רק מעצם המעשה, כשלא חשוב כלל האם התכוונתם לבצע את העבירה או התרשלתם בנהיגה. אם עובדתית תפסו אתכם – אתם אשמים. בשפה המקצועית מדובר בעבירות מסוג "אחריות קפידה". דווקא בשל כך חשוב ביותר לפנות לעורך דין תעבורה ותיק ומקצועי, אשר יוכל להשיג עבורכם את התוצאה הטובה ביותר.

נתפסתם נוהגים ומשוחחים בנייד? יש מה לעשות ! פנו לעורך דין תעבורה

נתפסתם נוהגים לאחר שתיית אלכוהול? יש מה לעשות ! פנו לעורך דין תעבורה

נתפסתם נוהגים מעל המהירות המותרת? יש מה לעשות ! פנו לעורך דין תעבורה

נהיגה במהירות מופרזת – ישנן מס' דרגות חומרה לעבירת המהירות, ואלה קבועות בנהלי המשטרה. חשוב לדעת באיזה חריגה מן המהירות המותרת נתפסתם, והאם היה זה בדרך עירונית או בדרך שאינה עירונית. כאשר חריגת המהירות עולה על 20-20 קמ"ש צפוי קנס ובצידו נקודות. גם כאשר הקנס לא גבוה מאד, עורך דין תעבורה יוכל לפעול בניסיון ל"ביטול" הנקודות (בהמרת עבירה בעבירה) כדי להימנע מפסילה של הרישיון.

 

נהיגה בשכרות – כיום מדובר בעבירה העיקרית בבתי המשפט לתעבורה. הרשעה שבצידה עונש פסילת רישיון, ולעיתים אף מאסר בפועל, חוץ מהליכים נוספים במשרד הרישוי כגון טסט, תיאוריה, מבחנים במרב"ד. משטרת ישראל משתמשת בשתי שיטות לבדיקת אחוז האלכוהול, בדיקת דם, ובדיקת נשיפה באמצעות מכשיר מדידה המכונה בעגה המקצועית "בדיקת ינשוף". בתי המשפט כמעט תמיד מקבלים את תוצאות הבדיקות ומאשרים את קביעות המשטרה, בתנאי שאכן השוטר מילא באופן מדויק אחר הנהלים. במקרה כזה צפויה פסילת רישיון ממושכת. משרדנו יבחן האם ישנם כשלים או פגמים בעבודת המשטרה, בגינם ניתן יהיה להפחית בענישה, או אף לבטל כליל את כתב האישום כנגדכם.

 

תאונות דרכים – למשרדנו ניסיון רב שנים בטיפול וייצוג נפגעי תאונות דרכים. אלא שלעיתים ישנם הליכים נוספים המתקיימים אל מול הנהגים המעורבים בתאונה, וגם בנושא זה חשוב להיוועץ עם עורך דין , בפן התעבורתי.

המכון הרפואי לבטיחות בדרכים (המרב"ד) – המרב"ד הוא גוף הפועל תחת משרד הבריאות, ובין יתר סמכויותיו לשלול רישיון נהיגה בשל סיבה רפואית, או בשל עבר תעבורתי רב ונכבד. מומלץ לקבל יעוץ משפטי לפני בדיקת הוועדה הרפואית במרב"ד, ואף להליך הבדיקה עצמו, ובוודאי כאשר נדרש לערער על קביעות המכון.

חשוב לפנות למי שמבין! עורך דין תעבורה שדיני תעבורה זה תחום התמחותו